رویداد سلامت محیط زیست و پایداری

در اولین رویداد ملی جشنواره ملی سلامت، محیط زیست و پایداری (سمپ)، طی فراخوانی از شرکت‌های خصوصی بخش صنعت،کشاورزی و خدمات دعوت می‌نماید تا با حضور در این رویداد، اقدامات و تجارب مرتبط و موفق خود در زمینه مراقبت و ارتقای سلامت محیط زیست را در محورهای تعیین شده و در قالب مشخص خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. کمیته علمی بعد از داوری، تجارب موفق و موثر برتر را شناسایی و معرفی خواهد نمود. همچنین برنامه هایی بر اساس اجرای اصل شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات از دیگر برنامه‌های اجرایی رویداد سمپ خواهد بود. همچنین رویداد سلامت، محیط‌ زیست و پایداری با بهره‌گیری از اساتید و صاحب‌نظران حوزه‌هایی چون سلامت آب، سلامت هوا، سلامت خاک، انرژی، کشاورزی، دامپروری و مدیریت پسماند برنامه‌های متنوع آموزشی و علمی را نیز برای شرکت کنندگان تدارک دیده است . مشروح برنامه‌های کاربردی رویداد سمپ به شرح زیر است:

آموزش‌های تخصصی مرتبط از طریق سایت رویداد، راه‌های ارتباطی و آموزشی اختصاصی روز رویداد

فائق آمدن بر چالش های زیست محیطی میسر نخواهد بود مگر با افزایش آگاهی عمومی همه افراد جامعه به خصوص نخبگان، مدیران، سیاست‌گزاران و اصحاب رسانه. لذا رویداد سمپ در نظر دارد هم از طریق وب‌سایت رویداد و هم در روزهای برگزاری رویداد با ارایه محتوای علمی، به روز، کاربردی و قابل درک برای مخاطب، در این راستا گام بردارد. محتوای علمی در مورد تببین موضوع و اهمیت آن، عوامل موثر بر آن، راهکارهای علمی مرتبط و تجارب موفق جهانی در حل معضلات مرتبط است. اطلاعات بیشتر را می‌توانید  در بخش بلاگ مشاهده نمایید.

0
گواهینامه حضور در کارگاه‌های آموزشی
0
ساعت سخنرانی علمی و آموزشی

برگزاری میزگردهای تخصصی بین بخشی

ایجاد ارتباطات از پایه ای‌ترین نکات هویتی یک رویداد است. رویداد سمپ با درک این نیاز تلاش خواهد نمود تا از طرق مختلف فضای تعامل و گفتمان میان ذیربطان متنوع سلامت، محیط زیست و پایداری شامل مدیران دولتی و خصوصی، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، سمن ها و همچنین ارکان سیاست‌گذار کشور را فراهم آورد روز اول رویداد به فعالیت های آموزشی و ارتباطی اختصاص داده شده است و 7 پنل اموزشی با عناوین زیر تشکیل خواهد شد:

  1. 1-حکمرانی، آلودگی هوا
  2. 2-پساب ها، سلامت، محیط زیست و پایداری
  3. 3-زمین شناسی، سلامت، محیط زیست و پایداری
  4. 4-فن اوری، سلامت، محیط زیست و پایداری
  5. 5-سازگاری با تغییرات اقلیم، سلامت، محیط زیست و پایداری
  6. 6-مشارکت و همکاری بین بخشی، سلامت، محیط زیست و پایداری

1-میزها و سالن‌های مذاکره 

2-امکان سخنرانی با هدف معرفی محصولات و خدمات 

3-امکان استفاده از اتاق‌های قرارداد و بازتاب رسانه‌ای همکاری 

برگزاری نمایشگاه محصولات و دستاوردهای دوستدار محیط زیست

فضای نمایشگاه رویداد محیط زیست،سلامت و پایداری در طی دو روز برگزار و میزبان محققان،دانشجویان، مدیران و مسئولین امر در حوزه محیط زیست و سلامت خواهد بود. با توجه به طیف وسیع و متنوع حاضرین، فضای نمایشگاهی به وسعت 200 متر در اختیار بنگاه‌های متقاضی قرار خواهد گرفت تا فضایی مناسب جهت ارائه از خدمات، دستاوردها و محصولات و صد البته محیطی ارزشمند برای ایجاد ارتباطات با شرکای تجاری بالقوه باشد.

0
متر فضای نمایشگاهی

تهیه کتابچه از دستاورد شرکت‌های حاضر در رویداد

رویداد سلامت، محیط زیست و پایداری می‌کوشد تا با توجه به نامگذاری سال 2022 به نام سیاره ما، سلامت ما از سوی سازمان WHO پرداختن به حفظ سلامت محیط و زیست بوم را در مرکز توجه قرار دهد و با بازتاب رسانه‌ای طرح‌ها، اقدامات و محصولات سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در هفت محور سلامت هوا، سلامت آب، سلامت خاک، سلامت گیاهان و کشاورزی، سلامت حیوانات، مدیریت انرژی و مدیریت پسماند محرکی برای تشویق هر چه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی برای گام نهادن در مسیر حفظ و صیانت از زیست بوم باشد. این رویداد با فراهم آوردن امکانات رسانه‌ای از جمله امکان ارائه دستاورد در مراسم اختتامیه،پخش زنده اینترنتی مراسم، تهیه گزارش خبری از دستاوردهای بنگاه‌های اقتصادی و تهیه و تنظیم کتابچه اقدامات سازمان‌ها و ارائه آن به نهادهای بین‌المللی می‌کوشد تا تصویر گویایی از اهتمام و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران، زحمتکشان حوزه صنعت و خدمات در زمینه محیط زیست باشد. در این بخش پس از فراخوان‌ها و دعوت از بنگاه‌های اقتصادی، اسناد و طرح‌های قابل ارائه جمع آوری شده و پس از داوری در کمیته‌های علمی مراسم، فرصت ارائه طرح‌های برتر برای شرکت‌های متقاضی فراهم خواهد بود.

1- تجلیل از دستاوردهای برتر در دو سطح 

2- بازتاب رسانه‌ای دستاوردهای رویداد

3-جمع آوری تجربیات موفق و انتشار آن در سطح ملی و بین‌المللی

0
فرصت ارائه دستاوردها و محصولات دوستدار محیط زیست

ارزیابی دستاوردهای ارائه شده

فرآیند ارزیابی رویداد سلامت، محیط‌ زیست و پایداری جهت بررسی و رتبه‌بندی دستاوردها و اقدامات صورت گرفت توسط بنگاه‌های حاضر در رویداد برنامه‌ریزی شده است. این ارزیابی به طور جداگانه و بر اساس اقدامات ارائه شده در هر یک از 7 محور اصلی رویداد طراحی و هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند در 5 حیطه عملکرد، دستاوردها و اقدامات شایان‌ ذکر خود را ارائه داده و پس از بررسی مستندات، که در قالب پاورپوینت از پیش طراحی شده جمع آوری می‌گردد، حائز دریافت یکی از دو عنوان “دستاورد شایسته تقدیر” و “دستاورد برتر” شوند. 

سوالات خود را از دبیرخانه بپرسید

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سوالات خود را از دبیرخانه رویداد بپرسید. دبیرخانه اجرایی رویداد شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 16 آماده پاسخگویی به سوالات شماست

تا برگزاری رویداد

رویداد سلامت،محیط زیست و پایداری رویدادی برای روز آمدی، آشنایی با آخرین تجربیات موفق سازمانی در سطح ملی و بین المللی و فرصتی برای ارتقای ارزش برند ها خواهد بود.

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

ازطریق فرم زیر با ما در تماس باشید

سوال و یا پیام خود را بنویسین

تماس با دبیرخانه رویداد

اکباتان، خیابان شهید آزمون نیا، کوچه بیست و چهارم،پ 3

021-91691318

طراحی شده توسط تیم دیجیتال مارکتینگ راپید