رویداد سلامت محیط زیست و پایداری

تریبون
(حامی رسانه‌ای رویداد سمپ)

در اسفند ماه سال ۹۷ به دنبال گسترش فعالیت‌های مجموعه یکتانت در فضای تبلیغات آنلاین، ایده تریبون با دغدغه ایجاد بستری سازنده برای رشد همزمان رسانه‌های کشور، کسب‌و‌کارهای آنلاین و پیشرفت محتوای فارسی در بستر‌ وب مطرح شد.در سال ۹۸، ایده تریبون تکمیل شد و در مهرماه همین سال فعالیت آن با تمرکز بر توسعه پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی به صورت رسمی آغاز شد. تا آن زمان خدمات به‌صورت تلفنی به کاربران ارائه می‌شد؛ اما در ابتدای سال ۹۸ پنل تریبون را راه‌اندازی کردیم تا کاربران راحت‌تر و با سرعت بیشتر بتوانند سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنند.در نیمه ابتدایی سال ۹۹، تیم را گسترش دادیم و سعی کردیم نیازهای رسانه‌ها و کسب‌وکارها را دقیق‌تر شناسایی کنیم. این اقدامات باعث شد که در نیمه دوم سال سهم زیادی از بازار رپورتاژ آگهی را از آن خود کنیم و به رهبر آن تبدیل شویم.

 

۱۴۰۰، سال تثبیت جایگاه تریبون در بازار رپورتاژ آگهی و توسعه محصولات و خدمات جدید برای کاربران بود. این سال با توسعه اولین ابزار نردبون (رصد جایگاه کلمات کلیدی) آغاز شد و با معرفی ۵ سرویس دیگر (بک لینک، لینک‌پرومکس، تبلیغات در پادکست، پایشگر رپورتاژ و خدمات تولید محتوا) به پایان رسید.

ازطریق فرم زیر با ما در تماس باشید

سوال و یا پیام خود را بنویسین

تماس با دبیرخانه رویداد

اکباتان، خیابان شهید آزمون نیا، کوچه بیست و چهارم،پ 3

021-91691318

طراحی شده توسط تیم دیجیتال مارکتینگ راپید